Ilona Hogendoorn–Lammersen

"In mijn rol als Service Manager streef ik ernaar om u als klant te voorzien van ondersteuning op het gebied van overeengekomen SLA's. Kwaliteit en betrokkenheid hebben we daarbij hoog in het vaandel staan." ~ Ilona Hogendoorn-Lammersen, Service Manager van Motiv

Ilona is als Service Manager verantwoordelijk voor het ICT Service management bij SLA klanten. Samen met haar collega's zorgt zij voor de juiste balans tussen processen, technologie èn mensen met als doel meer uit ICT te halen. Een SLA kan worden ingezet met betrekking tot incident management of generieke dienstverlening. De SLA zorgt naast het kunnen vastleggen van de afspraken ook voor het meten van de prestatie op het betreffende contract.
 

Contact

Ilona en de andere collega’s van de afdeling Service Management zijn altijd bereikbaar op 030 6877 007 om samen met u een veilige omgeving in te richten!

Neem contact op met

Ilona Hogendoorn

Ilona Hogendoorn-Lammersen

Service Manager

+31 30 6877 007

Neem contact op per e-mail